mandag 12. oktober 2009

Noe som ingen andre har



Det er kjekt å kunne sy litt klær og lage noe som ingen andre har. Prikken over i´en er i tillegg å kunne pynte plagget med en hjemmelaget applikasjon eller tekstilbilde.

Som denne lille pusen som havnet på en liten barnekjole.

Som forøvrig har en søt tovet veske som matcher til...

Et lite tekstilbilde blir også det lille ekstra nederst i kanten på et skjørt. Skjørtet er i ca. str. 6-7 år og koster kr. 220,-.

Denne lille fuglekongen venter ennå på å lande på en liten kjole...


Det skal bli en kjole i lys rosa ullfilt til en liten prinsesse. En kjole som ingen andre har..






3 kommentarer:

  1. Så utrolig fine disse bildene var.. Det er jo ekstra stas å få en kjole/skjørt som ingen andre har..
    Bloggen din er kjempefin og jeg gleder meg til å følge med videre!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk!! Er jo ikke så flink med kameraet ennå, har bare hatt det snart ett år...Men det er bare å knipse masse bilder, og så blir det noen blinkskudd innimellom:-)

    Stor klem til deg!

    SvarSlett
  3. Hei. Takk for komentar på bloggen min. det er første gang jeg er innom hos deg, men her kommer jeg igjenn. Utrolig stilige bilder du lager, knallstilig at du syr de på plagg. da blir de jo veldig spesielle.
    Ha en kreativ uke!
    Kari

    SvarSlett