torsdag 5. november 2009

Engler daler ned i skjul



Engler og hjerter er vel noe av den fineste julepynten som fins. Derfor måtte blondejulepyntserien min, som til nå har bestått av hjerter og kremmerhus,



supleres med noen blondeengler også.







Glassengler er også utrolig vakkert, spesielt når lyset faller på dem gjennom vinduet. Disse skjønne englene er laget av Randi. Tror nok jeg må snope meg en til jul...







På snopelisten står også tovede hjerter fra Susan. Nydelige!



Dette englebildet til Kari kunne jeg godt ha tenkt meg, men det ble bokstavlig talt revet vekk nesten før det var kommet på plass. Men kanskje du lager flere, Kari??



Ha en fin torsdagskveld!

6 kommentarer:

  1. Her var mye lekkert, både hva engler og hjerter angår. Likte også englebildet kjempegodt.

    Lekker liten pike i finstasen. Har selv liggende kjolestoff fra Stoff og Stil. Skal sy til mitt lille tantebarn på to år. Men det blir nok av det grovere slaget a la spencer.

    SvarSlett
  2. Heisan..

    Her var mye lekkert! Ble inspirert til snart å begynne på litt julepynt nå...har ikke vært helt klar for det enda. Men tipper jeg begynner så smått i neste uke, ha en fin kveld og en god helg !!

    SvarSlett
  3. Så mye lekkert,den ene engelen søtere enn den andre...

    SvarSlett
  4. Ja, dette var flott. Engler er vakre, og viktige til jul.

    SvarSlett
  5. Så mye lekkert! Engler og hjerter hører julen til, ja! Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  6. Her var det masse fint som godt kunne ha stått på ønskelisten min også!
    Nydelige glassengler!!

    Ha en fin helg!
    Klem Linda

    SvarSlett