torsdag 3. desember 2009

Nydelige trykk og Pias verden


I dag kom disse nydelige trykkene fra Solveig S. dumpende ned i postkassen min.




Solveig lager de flotteste malerier, både abstrakte og mer konkrete, i den såkalte Shabby chic - stilen. Trykk her så får dere se mer av hennes vakre arbeider.

Jeg var med i en konkurranse hos Solveig, og selv om det ikke var jeg som vant, så fikk jeg altså disse tre superfine trykkene. Snille, sjenerøse, Solveig! Føler meg virkelig som en vinner! Tusen takk!!! Helt fantastisk! You made my day:-)

Det er så utrolig mange flotte blogger der ute. Med flotte interiører, fantastiske bilder, og som lager de lekreste saker og ting. Supermødre i full jobb, med nydelige barn og hjemmet på stell, og som var ferdig med julegavene før skoleferien var over. Og allerede til advent hadde 7 slag i boks....Og som har hver sin hjemmelaget pakkekalender til sine fire barn, hvor alle gavene er på plass før 1. desember....

Og jeg koser meg med å lese disse bloggen, men av og til er det deilig å titte innom en blogg som er så fullstendig blottet for selvhøytidlighet, og hvor selvironien blomstrer, og som i tillegg er så godt og morsomt skrevet at den burde vært i bokform - nemlig Pias verden. Kongsbergs svar på Bridget Jones, med fire barn vel og merke. Fornøyelig lesing med andre ord:-) Ikke nøy dere med bare det siste innlegget, men pløy dere nedover - jeg garanterer en god latter!!

13 kommentarer:

  1. He he, Kongsbergs svar på Bridget Jones - hm en hederbetegnelse!!!

    SvarSlett
  2. Oj,sann, der var innlegget alt lagt ut! Skal skynde meg og overføre 200 kroner, Barbro, som avtalt!


    Fra spøk til side - jeg blir nesten målløs og samtidig litt flau. Men samtidig veldig, veldig glad for rosende ord! Du er så flink til å spre hyggelige kommentarer - tusen, tusen takk! Får prøve meg på et interiørinnlegg i morra...

    SvarSlett
  3. Ja, du har jo kontonummeret mitt....hi,hi....

    Bare hyggelig - sant hvert eneste ord!

    SvarSlett
  4. Koselige trykk du har fått! Takk for blogge-tips, får sjekke det ut en dag jeg har litt bedre tid. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  5. Heisan :o)
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg :o)
    Ha en strålende fin helg!
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  6. He-he :)
    Ja, nå ble jeg nysgjerrig!!! Gleder meg til å se bloggen til Pia!

    Og utrolig nydelige trykk!!

    Det er sant som du skriver, Barbro, det er en helt ny verden for meg, med et hav av boblende kreativitet!! HERLIG!!! Blir SÅ glad av det jeg:)

    Klem fra Anett :)

    SvarSlett
  7. Takk for tipset om Pia. Tittet innom bloggen hennes - stor kreativitet her ja. Du var heldig som fikk pakke med så mye fint innhold.

    SvarSlett
  8. Takk for Piatipset! Hun klarte å få meg til å tårele - fantastisk!

    SvarSlett
  9. Hei. Flotte kort. Heldige deg.
    God helg.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  10. Kjære Barbro, tusen takk for en flott hilsen på bloggen min, setter stor pris på dine positive tilbakemeldinger :-) Jeg koser meg med å lese alle innleggene du har laget siden sist jeg var innom, noe som dessverre er alt for lenge siden. Du lager noen fantastiske ting og jeg blir i så godt humør av å vandre rundt her i bloggen din :-) Klem

    SvarSlett
  11. Hei! Vilka utroligt fine bilder du syr og koselig blogg har du,den kommer jeg og fölle. Önsker deg en kjempe fin dag! Klem fra Rachel

    SvarSlett
  12. Virkelig vakre trykk. Ønsker deg en riktig god helg.

    SvarSlett
  13. Ja, ikke verst med en egen messe-dag i løpet av et år, nei...gratulere!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett