torsdag 31. desember 2009

Med ønske om et godt nytt år



Om ikke mange timene skal de små ut og gå julebukk, for i Bergen går man kun julebukk nyttårsaften. Storesøster skal være mus, og så har hun bestemt at lillebror skal være engel. Det blir nok en relativt kort julebukkrunde, for -9 er iskaldt for oss vestlendinger!

I grunnen så har jeg aldri likt nyttårsaften noe særlig, synes egentlig det er noe vemodig over det hele, selv om dagen i dag skal feires med gode venner, og det helt sikkert kommer til å bli riktig så trivelig.


Jeg vil ihvertfall, med dette nydelige englebildet fra Anett, få ønske dere alle sammen en riktig fin og fredfylt nyttårsfeiring og et godt nytt år!

Stor klem fra Barbro

21 kommentarer:

  1. Heisan..

    Det var et koselig bilde av en søt mus..

    Takk for det gamle! Ønsker deg og dine et riktig GODT Nyttår!! Stor klem

    SvarSlett
  2. Håper musa og engelen får en fin runde med bra utbytte!
    Jeg ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! Tusen takk for at du er så raus med hyggelige kommentarer - jeg setter STOR pris på deg!
    Og du trenger en varm klem i kulda, så her er en fra meg:
    KLEM fra Pia

    SvarSlett
  3. For en nydelig liten mus...

    Ja, det blir en kald fornøyelse for de som skal gå julebukk. Vi er jo stort sett vant med plussgrader og regn, nå må man plutselig ha på lag med lag av ullklær under kostymene.

    Kos dere i kveld, håper dere får en fin feiring!

    klem

    SvarSlett
  4. For en søting, herlig kostyme!♥ Vi venter til neste år med julebukkgåing for Marie, hun er så liten ennå og det er så kaldt. Men jeg synes det er artig og gleder meg til å gå med henne neste år:) Så vil jeg benytte anledningen til å takke deg for masse flotte innlegg som er både morsomme, koselige og inspirerende. Og takk for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg setter stor pris på dem og deg, Barbro! Gleder meg til å følge deg videre i 2010. Stor klem fra Heidi

    SvarSlett
  5. Jeg ønsker den nydelige musa og engelen god julebukkrunde:)
    Veldig glad for at jeg fant bloggen din, Barbro. Gleder meg til kjole-bilde-bytte på nyåret.
    Klem og godt nytt år til dere alle!
    Ellen:)

    SvarSlett
  6. Å tusen takk, Barbro!!!
    Takk for mange herlige innlegg og hyggelige kommentarer på siden min, og for at du la ut englebildet mitt:)

    Ønsker deg og familien en super feiring, og et kreativt nytt år!!!!

    Klem fra Anett:)

    SvarSlett
  7. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!! Synes det så koselig med alle de "nye" vennene mine her i bloggverdenen!!!! Gleder meg til å følge deg videre...!
    Hilsen Ruth

    SvarSlett
  8. Så søt en julebukk!
    Jeg takker for et flott år,
    og gleder meg til å følge deg, det neste året Barbro.
    Ønsker deg et ♥lig godt nytt år!
    Nyttårsklem : )

    SvarSlett
  9. Godt nytt år til deg også.
    Håpar du får ein fin kveld,
    og julebukk er så koseleg.
    Her er det 13.dag jul me får besøk av julebukkane.
    Nyttårsklem fra Hilde

    SvarSlett
  10. Kjære Barbro:-)
    Så søt mus og et nydelig engle-bilde!
    Riktig godt nytt år til deg og dine:-)
    GLEDER meg til å følge deg og dine kreativiteter inn i 2010!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  11. For en søt liten mus:) Sikker på at engelen er like fin. Her venter vi på mørkets frembrudd, så nyttårsbukkene kan starte på runden sin. Blir nok ikke så lang runde i år nei....brrr

    Ønsker dere en fin kveld..

    Takk for det gamle, og riktig godt nyttår:-)

    Klem, Randi:-)

    SvarSlett
  12. Det var en skikkelig søtnosmus!!
    Ble veldig glad av ordene dine hos meg i dag,glad jeg fant bloggen din og deg!!
    Godt nytt år,takk for alle hilsner fra deg i året som gikk,setter pris på det!!
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  13. For et nydelig englebilde da. Elsker engler jeg.Er bare innom for å ønske deg en fin kveld og et godt nytt år.Gleder meg til å følge deg også neste år.
    Nyttårsklem fra meg

    SvarSlett
  14. Å, det var en sjønn liten julebukk....sukk ;)
    Godt Nytt År Barbro!

    Nyttårsklem fra Perlemor ;)

    SvarSlett
  15. En VELDIG søt mus det, og jeg håper de hadde det hyggelig på julebukk runden sin! Men når det er så kaldt, blir vel runden heller kort!

    Takk for det gamle året, og GODT NYTT ÅR til deg og dine!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  16. Godt nytt år til deg og dine. Takk for alt du har delt i 2009. Gleder meg til å følge deg videre inn i 2010.

    Supersøt mus du sendte ut som julebukk i går. Tror hele tradisjonen med julebukk er glemt av her i området.

    Klem ♥

    SvarSlett
  17. Ja, julebukk er stas!!
    Godt nyttår,og jeg gleder meg til å følge deg på bloggen i det nye året som er i vente!
    Klem

    SvarSlett
  18. Så søt liten julebukk! :) Ønsker deg et riktig godt nytt år! Jeg gleder meg til å følge bloggen din videre, og setter utrolig stor pris på de hyggelige kommentarene du har lagt igjen inne hos meg!

    Klem

    SvarSlett
  19. Det var et søtt musebilde :) Det var nok koselig for ungene å gå julebukk! Og dere hadde en fin feiring sammen med vennene?

    Hos oss forløp kvelden stille og rolig, familien på 4 var samlet (mer eller mindre, fordi vi skulle egentlig se film sammen, men ungdommene syntes det ble for kjedelig...).

    Er selv heller ikke så glad i nyttårsaften. Den har tidligere vært knyttet til tradisjoner, vemodige tanker og forventninger. Men slik er det ikke nå lenger. Det er godt å bare ha det koselig sammen, trenger ikke så mye mer ;)

    Klem, Sylke

    SvarSlett
  20. Så søt julebukk! Som regel har ungene (bare Andreas den siste tiden) gått julebukk i romjula, men ikke i år. Litt synd, og nå er det vel i seneste laget.

    SvarSlett
  21. Så flott blogg, kjempestilig!!! Du er kreativ som få, tror jeg har sittet her i over en time og kikket på alt det flotte du har lagt inn - jeg som ikke pleier å bry meg med blogger :-)

    Gleder meg til å følge deg videre her, kanskje sånne kjedelig regnskapsdamer som meg kan snappe opp noen tips også?!

    Klem fra Randi

    SvarSlett