mandag 15. februar 2010

Spennende pakke




Jeg pleier å kikke innom bloggen til den gode feen innimellom, og jeg har jo sett at det stadig vekk dukker opp spennende stoffpakker i posten fra nær og fjern hos henne. Fra snille mennesker som ønsker å dele litt av det de har, eller gir vekk noe de ikke har bruk for selv. Lørdag fikk jeg en sånn pakke i posten, og følte meg litt som den gode feen. Tenk at det fins sånne snille mennesker som Monika, som rydder i stoffbunkene sine og tenker at det der kan kanskje Barbro ha bruk for i bildene sine. For Monika hadde fått med seg at jeg blant annet bruker en del hvite, blanke stoffer i bildene mine, og sendte meg stoffrester fra BRUDEKJOLEN hennes. Helt utrolig snilt og sjenerøst!





Og det stoppet ikke der. Oppi pakken dukket det opp mange fargerike stoffbunker som Monika mente at jeg hadde bedre bruk for henne.



Og se det nydelige klovnekortet Monika har laget og lagt ved! Utrolig gøy å få noe sånt. Det skal aller snarest få seg en innramming. Tusen, tusen takk, Monika for fantastisk pakke! Trykk her for å komme til den koselige bloggen til Monika:-)

Forrige uke fikk jeg dessuten to awarder fra to koselige damer. Denne fikk jeg fra Lokki som har den utrolig fine bloggen Lev livet lett


og denne fra Fro som har den flotte bloggen Idyll på landet.


Tusen takk begge to! Står over å sende de videre siden jeg har fått de før:-)

Men fikk en utfordring fra Fro for en stund siden som jeg nå endelig får summet meg til å ta.

Utfordringen lyder slik:
1. Åpne sms-innboksen på mobilen din.
2. Hold inne "bla-knappen" mens du teller til 5.
3. Den første setningen i den meldingen du stoppet på skriver du inn som svar det første spørsmålet. Deretter holder du knappen inne på nytt og teller til 5. Den første setningen i denne meldingen skriver du inn som svar på spørsmål nr.2, osv.

Hva sier du til sjefen når du kommer for seint på jobben?
- Ha det

Hva forbinder du med ordet husarbeid?
- Hvilken drink skal du lage?

Hva sier du når du er på et offentlig toalett og for seint oppdager at det er tomt for papir?
-Ja!

Hva sier du hvis d er vitne til at en gammel dame faller og brekker lårhalsen?
- Tenkte dere å være ute litt?

Hva sier du hvis du tar kjæresten din på fersken med en annen?
- Har vært uten dekning

Hva er din beste sjekkereplikk?
- Vi gir deg 25 % rabatt på valgfritt plagg

Hva sier du hvis din kjære spør "vil du gifte deg med meg?"
- Så flott!

Hva sier du til ditt forsvar?
- Den er grei

Ønsker alle sammen en strålende uke!






24 kommentarer:

  1. He, he sitter og ler av svarene " dine",fniis - så morsom utfordring!
    Åja, - nå er jeg igang igjen Barbro ..!:-)
    Velfortjent gave til en kjempe-kjekk jente!
    Ha en fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  2. Vilken toppen fin gave! Den er du värt helt klart!
    Skal strax avgåre og jobbe men sende deg en liten hilsen. Ha en kjempe fin dag käre blogg venn! Klem

    SvarSlett
  3. Likte svarene dine, spesielt "uten dekning"!!
    Hahaha!!

    Nydelig kort, skulle ønske jeg kunne lage noe sånt...Begynner med å sy eller male/tegne?

    Ha en fin dag, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  4. Artig utfrodring ! Morsome svar !
    Så heldig du er som har fått en slik gave med så mange fine stoffer! Koselig:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Hei Barbro. Titter innom deg som jeg pleier... Du har jammen vært heldig som har fått en så flott pakke. Kortet var jo kjempefint. Skjønner godt at du får awarder for du er jo bare "hærlig". Morsomt og lese hva utfallet blir når en tar og putter inn tekst sånn som i innlegget ditt, morsom lesing ;) Ha en flott dag Barbro.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Hei Barbro, takk for sist og for "god-bedrings-hilsenen"! Jeg kommer meg men er fremdeles tett i pappen :/

    Fikk forresten en koselig hilsen fra moren din, hi hi :)))
    For en fantastisk flott stoffpakke du fikk - heldiggrisen, tenk stoff fra en brudekjole da!???
    "Uten dekning" var bare helt topp, *fnis*

    Perleklem fra meg, fortsatt god mandag fra nord!

    Ps. Du får også awarden fra meg selv om du har fått den tidligere - du fortjener den virkelig!

    SvarSlett
  8. Blir artige svar av dette:D
    Nydelig kort du har fått, og så fint at du fikk så mange flotte stoffer! Vi får vel se hva du gjør med dem etterhvert;)
    Kos deg resten av denne mandagen og klem fra meg;)

    SvarSlett
  9. Kjempeflott gave, den har du nok bruk for :)

    Utfordringen er morsom, det blir jo så mye tull... Men er glad for at jeg ikke tar imot utfordringer lenger, på min gamle mobil har jeg bare liggende noen få meldinger - det ville vel blitt samme svar på alle spørsmål ;)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  10. gratulere med kjempefin gave.
    nydelig kort du fikk å.
    ha en flott dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  11. Heia! Slik er det når man "går på stoff", man må ha mer og mer. Men heldigvis er dette av den uskyldige sorten.

    SvarSlett
  12. Jeg har lest hos andre når de tar den utfordringen som du også har fått og svarene blir jo kjempemorsomme.

    En fantastisk pakke du har fått. Det er slik som virkelig lyser opp hverdagen.

    Klem

    SvarSlett
  13. Så koselig med pakke i posten, og så nydelig kort som fulgte med også.
    Hihi...det ble artige svar på utfordringen fra meg :)

    Ha en fin kveld og ei fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  14. Jammen er du heldig som får pakke i posten.
    Likte svarene dine.
    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  15. Ha ha. Stilige svar... og så koselig å få en så flott pakke.

    SvarSlett
  16. Hahaha morsom sms-svar historie :-)
    Deblondeskoene dine var kjempesøte!!!
    Heldige du som har fått pakke i posten!

    SvarSlett
  17. Så koselig med pakke i posten, heldige du. Blir spennende å se hva du tryller fram med stoffene. Ønsker deg en fin uke, klem.

    SvarSlett
  18. Hei hei - bare innom for å si at jeg likte bloggen din..smil!

    SmilKKann

    SvarSlett
  19. Kor fint å få slik pakke i posten.
    Pleier du å klyppa opp og bruka gamle, avlagde plagg også i bileta dine?

    SvarSlett
  20. Heisan..

    De svarene dine sto jo perfekt til spørsmålene..hi.hi

    Skal si du er heldig som fikk så mye fint i posten, kjekt at det finnes sånne der ute!!

    Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem

    SvarSlett
  21. Hei Barbro!
    Så snille feen har vært med deg, men det er sikkert fordi du fortjener det! :-) Herlig med sånne mennesker som tenker på andre, og legger merke til. Gratulerer med alle awardsene - de fortjener du også! :-)

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  22. Hei Barbro.. Så kjekt å få så mye fint i postkassen da. Nesten som julaften dette. Det med sms var morsomt. Prøvde det selv og fikk noen helt vanittige svar. Håper du har det bra og at du snart tar deg en tur ned til oss..
    klem

    SvarSlett
  23. Så hyggelig med slike snille mennesker.
    Og jammen var hun flink hun også!
    Gleder meg til å se hva du tryller frem Barbro ❥❥❥
    Og så lo jeg nå godt av de "SMS-svaren" dine!
    Moro altså *ler*
    Ønslker deg en strålende dag Barbro!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett