fredag 18. mars 2011

Kronen på verket


Veslesnuppa er invitert i prinsessebursdag, og i den anledning prøvde jeg å lage en liten krone til henne. Mønster til kronen fant jeg i boken "Tildas landsted". Nå hadde ikke jeg akkurat den type vlieselin som skulle være inni, så min ble nok en smule slappere i fisken i forhold til det den egentlig skal være.


Prinsesse - vil - ikke var imidlertid veldig fornøyd, og påsto hun ville ha kronen for alltid, hvilket mest sannsynlig betyr til i morgen formiddag...

Ha en fin dag!

18 kommentarer:

  1. Kjempefin krone! Heldig prinsesse :-)

    SvarSlett
  2. for en nydeli krone!
    wow :)

    SvarSlett
  3. du har en heldig prinsesse som får bestille omtrent hva hun ønsker seg :)
    Den var virkelig flott!

    SvarSlett
  4. Superfin krone,tenker hun
    ble glad ja.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  5. Så flink du er.
    Den var kjempesøt:)
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  6. Kjempefin Barbro :)

    Håper det kommer oppdatering på blogg-shoppen snart ;) Kunne tenke meg et hjerte med pip-pip på :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  7. Arghh! Nå har jeg endelig lært meg ordet vlieselin, og så sier du at det finnes flere typer!! JA, ja..
    Ha ei fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  8. Heldig datter! Ikke mange får spesialsydd krone.

    SvarSlett
  9. Så flott keone du har laget! :) Gratulerer med prinsessa!

    Klem

    SvarSlett
  10. Nydelig krone du har laget♥:))
    håper dere får en flott lørdag:))

    Klem KAROLINEMOR♥

    SvarSlett
  11. herlige krone - blir inspirert ;))

    SvarSlett
  12. så utrolig kul krone!! en slik en skulle en hver prinsesse/ prins ha hatt!
    *flinkingen*

    SvarSlett
  13. Jeg er sååå imponert !!! Hva du får til og komme på :O)))

    SvarSlett
  14. Kjempefin krone og en VAKKER prinsesse!
    Takk for omtanken Barbro:-D
    - har det bra, men tiden går liksom aaltfor fort når man jobber fullt.., kanskje jeg "takler" det bedre etterhvert..?:-D
    Håper alt er bra med deg - er innom jevnlig;-D
    Ha en fin søndag , og en god start på uken!
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  15. For en nydelig krone. Så gøy å ha en stoffkrone, som faktisk tåler litt "garp". Kjempegod ide!

    SvarSlett
  16. Åååå den krona ser skikkelig fin ut! Flinke du :)
    Nå har jeg endelig nett igjen, denne gang for en god stund håper jeg. Skal vi satse på treff snart?

    SvarSlett
  17. Siste barn med vannkopper her i huset kan gå i barnehage fra torsdag....

    SvarSlett