søndag 15. mai 2011

Jeg skal bare...


Jeg føler det er en kamp mot klokken å få alle ting i havn til lørdagens fest, for jeg skal bare ditt og jeg skal bare datt, og det er fremdeles gjestehytten jeg holder på med.

Hvis noen av gjestene har tenkt å søke tilflukt der, så må jeg ha minst en stol i tillegg til benken som står der inne. Inni den freshe og nymalte hytten sømmer det seg slett ikke med en gammel, gulnet stol.


Dermed måtte stolen også få seg et par strøk maling. Og det nytter selvfølgelig ikke med slitent stoltrekk med tusjflekker, så det måtte også byttes sånn at det matcher putene...


Nå skulle jeg bare hatt tak i et lite bord...

13 kommentarer:

  1. Hihi, jeg kjenner igjen tankegangen, men forskjellen er at jeg som regel lar det ligge og forsvinne så smått inn i glemmeboken! Jeg skulle dog ønske at jeg var slik at jeg tok tak i ting på rappen og fikk det ordnet på 1-2-3.

    I så måte er du utrolig driftig! Det blir jo spennende å se om det dukker opp et fresht bord etterhvert også da ;)

    SvarSlett
  2. Ha ha. Jeg ler. Skuldrene mine er riktignok litt høyt oppe av å lese innlegget, for jeg kjenner meg litt igjen! Gjestehytten så kjempefin ut!

    SvarSlett
  3. Stå på! Du kommer nok i mål!

    SvarSlett
  4. Hehehe kjenner meg så godt igjen ja!!!

    SvarSlett
  5. Flinke deg....Lykke til med forbredelser
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  6. hehe, det bruker å "spise på seg" med slike forberedelser ;)

    SvarSlett
  7. Godt å høre det er flere som har mange jern i ilden på en gang... hihi.. :)
    Du kommer nok i havn, og festen blir sikkert suuuper på lørdag!

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  8. Detaljane er viktig, så der er nok nødvendig arbeid du held på med!

    SvarSlett
  9. Håper virkelig noen gjester har planer om å sette seg i gjestestua :)

    Klem!

    SvarSlett
  10. hehe du jobber og står på du:) men det blir jo kjempe fint! er du klar for 17mai da?

    SvarSlett
  11. Så flink du er, kjempefin vart stolen:))

    SvarSlett
  12. Så fint det blir! Så mye lekkert du produserer, ordentlig imponert her. Lykke til videre, hytta blir kjempekoselig.
    Ønsker deg en god feiring i morgen.
    Klem fra Ingebjørg

    SvarSlett