mandag 27. juni 2011

1-2-3, så lett som bare det

Pompoms er i vinden som aldri før, og jeg fikk lyst til å prøve meg på et par etter at jeg fant en oppskrift inne hos Den gode Feen

Man setter da ikke i gang med noe knuslete greier når man først går i gang. Neida, the bigger, the better...  Jeg burde kanskje festet meg ved den setningen hvor Den gode Feen skrev hun hadde samlet på silkepapir i lange tider. Det burde ha ringt en bjelle om at det kom til å gå en del silkepapir.


For det gjorde det. Så den store pompomen ble litt sånn som når vi laget garndusker på skolen, og prøvde å klippe de opp før hullet var skikkelig tett - fasongen ble litt snodig. Men ser man den fra den rette vinkelen, så ser den ikke så verst ut...



Til forveksling lik??
 Jeg tror jeg har litt å gå på når det gjelder utførelse ennå:-)

12 kommentarer:

  1. Fin!
    Memo til meg selv: Begynne å spare på silkepapir:)
    Nydelig sommerfarge!

    SvarSlett
  2. Kjempe fiiin!!! Må begynne å samle silkepapir!!! Har en sønn på tjue, som lærte å lage slike blomster av servietter. Får få han til å vise meg hvordan:DDD klemz grethe

    SvarSlett
  3. Ååh, så fin! Tror jeg må prøve meg på pompoms - kanskje fylle hele stuen? Det hadde vært noe :-))

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Syns den ble knallfin jeg;)
    Artig med slike i bursdager... hmm... må nok skaffe meg litt silkepapir tenker jeg;))

    Ha en fin mandag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Kjempefine :) Holder mye lengre da gitt !!

    SvarSlett
  6. Nå ler jeg, det er da bare så typisk når vi blir ivrige:) Ser ingen feil på peonen din jeg:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  7. Hvor skal du ha disse pompomene,da? Halve familien er her vestpå, men seinere en gang tar vi vel en tur hele gjengen...

    SvarSlett
  8. Det er noe som hetter øvelse gjør mester... men ikke her for du får jo til alt :)
    Ha en god natt :)

    SvarSlett
  9. Det er så gøy å ha fulgt med på din blogg siden du startet. Du har en blogg som blir finere og mer delikat etterhvert som tiden går: )

    Nydelige blomster....og innbydelsene du har laget er utrolig fine.

    SvarSlett
  10. Takk for gode ord hos meg. Jeg er iferd med a komme til 'overflaten'.

    Har litt a lese hos deg, ser jeg! Produktiv som vanlig. Synes disse var kjempeflotte!!!

    SvarSlett
  11. Fluffy og fin :) Husker vi laget slike serviettrosetter i barndommen. De var ikke så veldig brukelige til å tørke seg med, men pyntet fint opp :)

    SvarSlett