mandag 12. september 2011

Arrangert bilde til venstre...
Planleggingsdager hvor det regner på tvers kan være en utfordring for både søskenkjærligheten og morskjærligheten...

Og jeg innrømmer glatt at det blir litt ekstra TV - titting på en sådan dag (takk og lov for NRK super og Disney channel),

særlig når vi venter besøk, og prøver å holde huset noenlunde på stell. Vi er nemlig ikke så gode på slikt her i huset. Dermed blir det fort sånn vi - lemper - alt - inn - på - soverommet - og - låser - døren - rydding.... Men det funker fint det og:-) Ute av øyet, ute av sinn...


Ha en fin dag!




10 kommentarer:

  1. Heisann vennen!

    Skulle ønske det var jeg som var hjemme og koste meg med Karina på planleggingsdagen, selv om hun er stor nok til å være hjemme alene.

    Flott bilder og mange fine farger, rene sommerstemningen i stuen din.

    Ha en fin dag og kos dere med besøk.

    Klem

    SvarSlett
  2. Ute av øyet, ute av sinn-mentaliteten er vi godt kjent med her...

    SvarSlett
  3. Her på bloggen er i hvert fall alltid hjemmet ditt i perfekt stand, så det er godt å høre at du og kan ha litt rot ;) Nyt dagen og besøket :)

    SvarSlett
  4. Hehe, liker det arrangerte bildet. Det er jo sånn det er ;) Ryddemetoden din er kjent for meg, jeg har et "kontor" som brukes til slikt. Samt et vaskerom, og en kjellerstue. Egentlig loftet også, og uteboden og garasjen. Egentlig er dette et rop om hjelp..

    Kommer gjerne på Skjold en av dagene, så kjekt! Sender deg en sms jeg :)

    SvarSlett
  5. Så koselig da. her var det jo ryddig og alt på stell. Regnet er jo ventanes ned nå. Godt å vere inne.
    Klem

    SvarSlett
  6. Ute av øye, ute av sinn fungerer utmerket her også...*ler*...
    Ha en fin kveld! :O)

    SvarSlett
  7. Her i huset er det gjesterommet som fungerer som walk-in-roteskap når besøk kommer luskende, så det er godt å se (høre) at det ikke bare er meg!

    Jeg har likevel vanskelig for å tro at du har det så rotete av og til - bildene du viser frem er jo alltid feiende flotte og på stell så det holder! Visse ting er jo kanskje like greit å holde for seg selv ;)

    God valgdag!

    SvarSlett
  8. Hoho, jeg kjenner til den ryddeteknikken, ja! :) Så fint du har det altså, i alle fall på bildene, hehe! :)

    SvarSlett
  9. Kjent problematikk, gitt! Panikkrydding i siste liten; der alt stues inn i boden... Funker som fjell hver gang!

    Godt å se vi er flere ;-)

    :-)

    SvarSlett