tirsdag 6. september 2011

Inspirasjon

Inspirasjon er alltid kjekt å få, og jeg finner mye inspirasjon hos andre bloggere og i blader. Ellers kan jeg fint få inspirasjon av søte knapper og fine bånd og.


Noen ganger kommer inspirasjonen mer som følge av et behov. I går fikk veslesnuppa utlevert sin egen drillstav på treningen (o, for en lykke!), og for å ta godt vare på den har jeg sydd en drillstavpose av små restestoffer.

Å gå rundt og knipse bilder og lage collager eller stilleben er også en super måte å få litt inspirasjon til nye prosjekter på.
Skulle inspirasjonen fremdeles butte i mot, så sysselsetter jeg meg gjerne med litt hjertesying.


Hjerter blir liksom aldri feil:-)

Ha en fin dag!




20 kommentarer:

  1. Nei, hjerter blir aldri feil! Så enig med deg :) Ønsker deg og dine ei fin uke! God inspirasjonsjakt! :) klemmer

    SvarSlett
  2. Mye inspirasjon å hente her....søte hjerter.
    Fin dag ønskes deg videre
    Klem

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg inspirert i hvert fall;-) Jeg føler i grunn hele tiden en trang til å bli inspirert, hvis jeg ikke allerede er det. Hvor kommer den skapetrangen fra? Alle "hobbykjerringer" har det vel slik tror jeg:-)
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Så masse nydelige bilder. Fargerikt og morsomt. Kjekt også siden jeg trenger litt inspirasjon. :)

    Stikk gjerne innom bloggen min. Mitt første blogglotteri er i gang og premien er kjempeflott. Ta sjansen da vel!

    SvarSlett
  5. Masse fin innspirasjon , flotte bilder, ha en fin tirsdg hilsen Lisbeth ,o)

    SvarSlett
  6. Drillstavpose! Du verden... Det må du ha funnet på selv ;)

    SvarSlett
  7. Herlig!
    ...verdens flotteste drillstav-pose rett og slett*smile*

    ...og du, det med å kunne finne inspirasjoner både her og der, kjenner jeg meg igjen i...jeg har en samling av både knapper (som du ser på bloggen min i dag) og silkebånd..bare å ta dem frem, så plutselig er det et nytt prosjekt på gang...*hihi*

    Flott kveld til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  8. Først må jeg si at jeg sitter her og flirer av deg som gikk litt amok med taperullen. Og så leste jeg helt feil når jeg skulle lese Fanamilen - det ble trykk på første stavelse; og jeg leste med litt engelsk uttale: "fæn-amilien", og jeg tenkte i mitt stille sinn at nå har det rabla litt!! Hihi...

    Stas med egen drillstav, kan skjønne: ) Og inspirasjon er det over alt for tiden. Jeg har så mye ideer at jeg går i spinn for jeg har alt for lite tid!!!

    KLEM!

    SvarSlett
  9. Å så mye fint!
    Masse inspirasjon å hente:)
    Må bare klare å komme meg opp fra stolen... hihi!
    Ha en fin kveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  10. Ja, du måtte vel slå til med en drillstavpose...;)

    SvarSlett
  11. Haha... Drillstavpose! Det gjøres med stil - kult ;-). Hadde drillstav selv en gang for leeenge siden; det var en øvestav, og jeg kom aldri lenger enn duskejentenivået i korpset... Kanskje hadde drillstavpose gjort susen? :-))

    SvarSlett
  12. Fint at du inspirerer oss litt videre også da :o) Digger drillstavposen btw!!

    SvarSlett
  13. Å hellandussen, for en herlig drillstavpose (et ord jeg aldri har sagt eller skrevet før)! Må være heldigste jenta i troppen :-)

    SvarSlett
  14. Hjerter er du god på :-) Så heldig hun er som får være drillpike - vi har vel alle hatt den drømmen en eller annen gang :-D Jeg sukker fortsatt andektig når jeg ser drillpikene i 17. mai toget - da tar gemalen tak i meg og sier at det toget har gått :-P

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  15. Drillstavpose..fantastisk!

    Fin dag til deg også.

    SvarSlett
  16. Ja selvfølgelig måtte snuppa ha snasen drillstavpose! ☺

    SvarSlett
  17. Masse flott bilder , med deilige glad farger.. her var det iallefall inspirasjon i bøtter og spann. Så moro med drillstav, og da selvfølgelig sin egen drillstavpose. hadde en stor drøm om å bli drillpike en gang, men endte, av alle ting, med tub.. og jeg var så lita at jeg fikk plass ned i kassa dens.. men var fast bestemt på at den skulle jeg spille på.. og masjere med.Jeg var nok et sy
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  18. Hjerter er alltid bra!

    Enig i at blogger er fine til inspirasjon!! Jeg er f.eks nå blitt inspirert av deg til å sy en ny pose til yoga-natten min! Blir neppe halvparten så fine som dine ting, men selvgjort er velgjort!

    Klem Mette

    SvarSlett