fredag 23. september 2011

Nå er det like før jeg hiver meg avgårde til frokost med både kjente og ukjente bloggedamer før Bolig- og interiørmessen i Grieghallen åpner. Akkurat det grugleder jeg meg til. Det er liksom litt skummelt og veldig kjekt på en gang. Jeg gleder meg veldig til å møte Kristin med bloggen Vingesus og julebrus. Vi har fulgt hverandre siden vi begynte å blogge, og det blir grådig gøy å treffe Kristin i virkeligheten.
Messen åpnet egentlig i dag, og det går rykter om at den er fantastisk!!! Direkte sitert fra et par andre bloggedamer, og med tre utropstegn bak. Det hører liksom med når vi bloggedamer er fornøyd med noe, og gjerne med et WOW eller Åååå foran. Siden dette er en messe som tydeligvis har høy WOW faktor, så er det bare å glede seg:-)

7 kommentarer:

  1. Skal du dit også? Var akkurat inne hos Fru Fly og kommenterte;) Dere får kose dere! Skulle faktisk ønske at jeg kunne komme:)

    SvarSlett
  2. Kose deg masse på messa! Skulle ønske det var meg - elsker slike messer;o)))
    Ha en flott helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. hei.
    så spennende da, vi får vel høre hvordan dette var,
    kos deg masse,
    klem

    SvarSlett
  4. Hei Barbro!
    Så artig med messen, blir nok stor stas;)
    Og så artig og møte bloggevenner ♥
    Kos deg MASSE!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Flott kjøkken!!
    Høres veldig spennende ut ja!! Kos deg masse!!

    Ha en fin helg å!

    Klem Tine

    SvarSlett
  6. Lykke til, både med messebesøk og bloggvenninnetreff!

    SvarSlett