fredag 11. november 2011


Ungene ønsker seg katt, jeg kunne tenkt meg katt, men nordlendingen synes det får være nok med den ene katten vi hadde da veslesnuppa var liten. Da den begynte å bli en smule skrullete var ikke nordlendingen sein om å kjøre den til dyrlegen og få den deportert fra jaktmarkene i Fana og over til de evige jaktmarker.


Så inntil videre får jeg nøye meg med kattebilder, og å sørge for at katten får innpass i interiøret hvertfall.


Dette er katten til Randi. Og katten til smykke- Randi har selvfølgelig halsbåndsmykke kreert av matmor selv.


Finere Fanakattepuser blir selvfølgelig også portrettert. Det skulle jo liksom bare mangle. Halsbåndsmykke med blått glasshjerte er naturligvis med på bildet.


Her er et familieportrett:-)


Ønsker alle sammen en riktig god helg!

7 kommentarer:

  1. Nydelege pusar både dei du har laga og den levande!! Den liknar på den vi hadde, fine pusen vår....

    Eg les at de har det nett slik som oss. Jentene og eg vil ha pus, men ikkje min kjære....;o )

    God helg!!

    Solklem

    SvarSlett
  2. Randis katt er fin! Og heldig:) Og dine katter er flotte. God helg:)

    SvarSlett
  3. God kveld Barbro;)
    Du er så flink med disse bildene dine altså, skjønner ikke hvordan det går an jeg;)

    Så kos med pepperkakebaking;)
    Kos dere med de ♥

    Klm Line

    SvarSlett
  4. Så koselig innlegg :) Synes dere skulle få dere en katt.. Så kjekt atte. Og så må du sy flere av de fantastisk flotte tekstilbildene dine ;-))

    Gleder meg til i morgen... Klem :)

    SvarSlett
  5. Disse kattene dine er så flotte, altså! Kunne gjerne tenkt meg en slik en med portrett av våre to!

    Jeg forstår at du har lyst på katt igjen, for det er jo noe av det triveligste som finnes! Jeg kan ikke tenke meg et hjem uten våre to - de gjør hverdagen så mye mykere og finere!

    Riktig god helg til deg!
    Klemmer, Fransen

    SvarSlett
  6. Jeg har lest alle de siste innleggene dine- og jeg er helt fasinert over alt det FANTASTISK fine du lager- og i hvilke mengder!! Du er et unikum, Barbro!!

    SvarSlett
  7. For en nydelig julestrømpe!! Tror jeg må prøve å komme meg på julemessen på garasjeloftet i helgen... Lykke til!

    SvarSlett