tirsdag 27. desember 2011

Årets julegaver var av det bloggevennlige slaget og bød også på en og annen overraskelse. Sånn som cupcakeboken fra Manuela, som jeg ikke hadde satt på ønskelisten, men som var utrolig kjekk å få. Det mest overraskende her var vel egentlig giveren.


Jeg ante ikke at min 20-årige sønn i det hele tatt visste om boken, langt mindre at han faktisk jevnlig er innom bloggen til Manuela. Vi snakker tross alt om en blogg som har enda høyere rosafaktor enn hans mors... Men eldstesønnen i huset mente at her var det muligheter til å få både i pose og sekk; mor kom til å bli strålende fornøyd med boken, samtidig som han får anledning til å smake på Manuelas kulinariske fristelser. Som riktignok ikke kommer til å bli like lekre og delikate som Manuelas når mor svinger seg på kjøkkenet og lager et komplett katastrofeområde der ute, men som forhåpentligvis kommer til å bli relativt spiselige likevel...

Nydelig julekopp og julepynt i lekker boks er jo som et kinderegg for mor - tre herligheter på en gang:-)

For ikke å snakke om at stoffsamlingen fikk ytterligere bidrag i julen, og det trengte den - etter kraftig slanking før jul. Nydelige Tildastoffer og retrostoffer dukket opp i flere av gavene. Virkelig lykke for en stoffavhengig som meg:-)


Håndlagde gaver blir satt spesielt stor pris på her i huset, og dette skjønne hjertet får jo en syglad dame til å smelte helt...


Ha en fin romjul!

13 kommentarer:

  1. Flotte julegaver! Og sier meg helt enig i at hjemmelagde gaver er ekstra stas. Fikk feks et lite maleri av minsten på 4 år. Malt på lerret i blåetoner og gullglitter. Mammas hjerte smeltet og opp på veggen skal det :o)

    Ønsker deg ei fortsatt fin romjul og et godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Ha ha, fantastisk at han leser Manuelas blogg;) Flotte gaver, Barbro! Og fortsatt god jul!

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte julegaver du har fått. Hjemmelagde gaver er alltid ekstra stas, så vel som gaver med god omtanke bak. :)

    Ønsker deg ei fortsatt flott romjul.
    klem Jane

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har fått :-) Ja, de ungene slutter aldri å overraske :-D Da jeg skulle pakke opp gaven fra eldstetøtta, kom det fra henne "Her er et bevis på at jeg faktisk hører hva du sier" - jeg har en gang sagt at jeg ønsker meg elektrisk tannbørste, for så å glemme det - det hadde ikke hun gjort, så nå er jeg den lykkelige eier av ny tannbørste :-D

    Så lurt å gi deg stoffer da - gleder meg til å se hva du tryller fram av dem :-))

    Ha ei fortsatt fin jul, Barbro - klem Siv

    SvarSlett
  5. Så herlig ei bok :)
    Den sto på ønskelista mi:)

    Nyt dagen!
    Klem GItte

    SvarSlett
  6. Fine gaver. Det lå mange bøker under vårt juletre - om ikke akkurat kokebøker.

    Ha en fortsatt fin romjul, Barbro!

    SvarSlett
  7. Riktig god jul snuppa!!
    Kos deg masse med dine nærmeste:-D
    Klem,H.

    SvarSlett
  8. Så flott med den boken da!!
    Flinke sønnen;) MED baktanker, hihi;)
    Så kjekt med litt mer i stoffbunken, det må jo ha minket masse sånn som du produserer;)

    Ha fortsatt fine juledager ♥

    Klem line

    SvarSlett
  9. Vel overstått jul! Og så heldig du er som har et bevis på at man ikke skal undervurdere "ungdommen nå til dags" :) Det blir folk av de aller fleste! Flott gave!

    SvarSlett
  10. Ser ut som du har vore snill i år ja=)) Her var det mykje fint! Gledar meg til å sjå kva du tryller fram av dei fine stoffa=)
    Ha ei fortsatt fin romjul!

    SvarSlett
  11. Koselige gaver du har fått :)
    Jeg sto og beundret Manuela bok i en bokhandel rett før jul, og tenkte at den fristet.
    Ha fortsatt avslappende romjulsdager :)

    SvarSlett
  12. Fine gaver du har fått. Ja barna overrasker stadig vekk. Ha en fortsatt god romjul.

    SvarSlett
  13. Her var masse fint!:) Lurer på hvor en får kjøpt de koselige vannflaskene? Ha enfin kveld

    SvarSlett