søndag 14. oktober 2012

Multitasking og trekning


Jeg hadde liksom så god tid etter sommerferien. Julemarked virket så utrolig langt fram i tid. Men plutselig er vi godt ut i oktober, og neste måned er det altså julemarked. Ikke bare ett, men flere.


På tide å sette inn et ekstra gir...  En ugle blir tegnet med den ene hånden mens jeg rører rundt i gryta med den andre. Her er multitasking på høyt nivå:-)


Og det som begynte særdeles organisert hvor man konsentrerte seg om å lage en ting om gangen og serieprodusere, har nå sklidd helt ut og et dusin småprosjekter er påbegynt.


Spisebordet flyter over av stoff, tråd, bånd, knapper og stæsj, og hele familien går rundt med trådrester og fjær både her og der. Alt er med andre ord helt som det pleier å være før julemarkedsesongen:-)

Og før jeg glemmer det; jeg har trukket en vinner av julestoffene. Vinneren er:

Mona med bloggen Hjerterom! Gratulerer, Mona!

7 kommentarer:

  1. Du er rå på syingen, så er sikker på at det blir et flott julemarked med masse fint ♥
    Elsker de søte bambiene:))

    SvarSlett
  2. Åhhh nå ble jeg skikkelig glad! Hurra, og tusen takk for et herlig lysglimt på en ellers mørk søndag:-)

    SvarSlett
  3. Virkelig kreativ og fin pynt du har laget av den gamle duken. Ble jo så fint med det broderiet på. Vakkert! Flott hylle du fikk rimelig også, så fint du har satt inn i den. Skikkelig lekkert å se på. :)

    SvarSlett
  4. Grattis til heldig vinner- og hurra for multitasking. Hvor var vi uten den evnen?

    SvarSlett
  5. Gratulerer til MOna :) Også jeg som krysset fingre og alt og det :) Jeg har gibort selv på bloggen i dag, kikk gjerne innom og vinn deg en flott bok :)

    SvarSlett
  6. Så mye fint du tryller frem,du er virkelig kreativ!
    Kjempesøte de bambiene:)
    Tipper det blir flotte julemarkeder:)
    Ha en fin ny uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  7. Ja gulp, i sommer fikk jeg spørsmål om jeg ville levere noe til en messe første helga i desember. Det var jo så lenge til.....nå er det ikke lenge til.

    Bambiene dine er supersøte.

    Gratulerer til Mona.

    SvarSlett