fredag 7. desember 2012

Til de bakeglade



Jeg hadde store planer om å lage glasskrukker med julekakemiks og gi bort til gode venninner, men så var det å rekke over alt i disse travle førjulstider...

(Nydelig julestrømpe fra Kaspara)
Da jeg var på julemarked i barnehagen sist helg så fant jeg faktisk ferdiglaget julekakemiks på fine glasskrukker til en rimelig pris, så da gikk vi heller for den enkle og kjappe løsningen:-)


Det eneste man trenger å gjøre er å tilsette litt smør. Super førjulsgave til travle, bakeglade venner:-)

Jeg, for min del, har satt bort litt av julebaksten til eldstemann som liker å boltre seg på kjøkkenet, så i dag kom jeg hjem til en stor boks med nystekte sjokoladekjeks.


Så får det heller være at kjøkkenet så ut som det var rammet av en tornado...

Ha en fin kveld!

7 kommentarer:

  1. Lur idé, flott gave.
    Jeg sendte niåringen bort til bestemor og returnerte med full boks med pepperkaker. Problemet er at hun betrakter kakene som sine egne og knasker dem opp før jula er skikkelig her....ja ja.

    SvarSlett
  2. Rigtig sød ide og smukt ser det ud...

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlett
  3. Sånne glass er så fine og dekorative!! Flott gave både å gi og få!
    Så kjekt at du har en som liker å bake i hus! Ble litt bakst her i dag og :) Hadde enda kjøkkenet rydda seg sjøl etterpå og :)
    Ha en fin fredagskveld! Klem!!

    SvarSlett
  4. Genial ide da!

    Ønsker deg en fin helg og førjulstid..

    Klem

    SvarSlett
  5. God Morgen☃

    Så smart, utrolig koselig gave og få da :D

    Ønsker deg en super Lørdag,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  6. Ja, de hadde jeg planer om og lage og, men denne tiden altså... :)
    Så flott og komme over slike til salgs da, det er jo så koselige gaver ♥

    SvarSlett
  7. Lur gave! så deilig at sønnen din baker :-)) Rot kan heldigvis ryddes - man må vel finne seg i litt ;-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlett