tirsdag 22. januar 2013

Papirpynt


Å sy i papir er morsomt. Jeg har sydd en liten fugl av en tapet. Det går selvfølgelig fint an å lime også, men det blir liksom litt ekstra dekorativt med søm, og så blir det nok en smule mer solid også.


En harepus av tapet har det også blitt. Malen til fuglen har jeg tegnet på frihånd, men malen til harepusen har jeg laget av en harepus som jeg fant på en fargeleggingskopi. Fin som den er,


men har du lyst til å gjøre den mer barnevennlig, hvis du vil ha den hengende på et barnerom for eksempel, så kan du jo tegne på øyne og snute:-)


Ha en fin dag!


11 kommentarer:

  1. ÅÅÅ den harepusen var jo bare knallskjønne,falt heilt for den søte der eg:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hælle så skjønne, du er så flink asså :)

    Ha en fin fin dag :) Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Så søte disse var da. :) Husker at jeg som jentunge sydde figurer i papir. Veldig gøy å låne mors symaskin for så å dure i vei på den. :) Nusselige!!

    SvarSlett
  4. Kjempe søte!
    Fikk veldig lyst til å prøve.
    Har aldri sydd på papir.
    :o)

    SvarSlett
  5. Så søt den harepusen ble med øyne og det hele :-)

    Klem Siv

    SvarSlett
  6. Så nydelig den lille harepusen var ♥

    SvarSlett
  7. Kjempesøt harepus. Dette må jeg prøve!
    Du er så flink og kreativ.

    SvarSlett
  8. Så nydelige♥ God ide å bruke fargeleggingsmotiv som mal :)

    SvarSlett
  9. Så fine! God idé. Og flyttegalskapen i forrige innlegg vart jo berre lekkert! :)

    SvarSlett
  10. Å, for en nusselig harepus! Fikk lyst å herme etter en slik (eller flere!?) og henge opp på rommet til de to små! :)

    SvarSlett
  11. Så utrolig kjekk blogg du har Barbro! Hilsen fra tidligere nabo Anita :)

    SvarSlett