lørdag 16. februar 2013

Det er noen som har lurt på hvordan progresjonen med vitrineskapet går. Jo, takk som spør, det går da framover. Med museskritt riktignok...


Interiørbloggedamer elsker jo sånne sneakpeak, så ytterst i høyre hjørne er altså et lite glimt av nymalt vitrineskap - med malingspann under. Ikke lett å huske å flytte på alt når man skal ta bilder.

Skapet skal imidlertid tapetseres på utsiden også ettersom jeg ikke har tenkt at skapet skal se spesielt estetisk ut på innsiden. Her skal det stappes inni. Ikke gidder jeg å male det innvendig heller. Så nå prøver jeg altså å finne den perfekte tapeten. Det er jammen ikke lett for en med sterkt fremskredet beslutningsvegring.


Det er rett og slett for mye å velge i; Fiona happy nature, Marimekkos Unikkokolleksjon, Nordic Blossom, søte retrotapeter fra Retrovilla, Eiffjinger...


Jeg får ta meg en surferunde til og se om jeg ikke finner ut av det. Tapetlimen står allerede klar:-)




2 kommentarer:

  1. Ja, valgets kvaler:-) Er sikker på at du ender opp med ein fin tapet iallefall. Blir heilt sikkert tøft med tapet, lykke til!
    klem

    SvarSlett
  2. Så lekkert! Bare elsker fargen på vitrineskapet :) Ha en strålende søndag

    SvarSlett