fredag 8. mars 2013

Blått, turkis og gult

I morgen er det bursdagsfeiring med barnehagen, og det ønskete smurfetemaet er meget amputert og består vel strengt tatt bare av smurfegodteposer med smurfedrops og Jålesmurf og Smurfine som bordpynt. Men den kommende femåringen er like fornøyd for det:-)


Bordet er dekket med papirduk som ungenen kan få tegne på hvis de vil. Praktisk og greit.


Vimpler hører med når det skal feires:-) Jeg orket ikke å begynne å sy noen passende vimpler, så jeg gikk for en superenkel variant og brukte servietter og papir istedet som jeg limte på et silkebånd, så det ble en slags flaggrekke.




Bordet og pynten er klart, så nå får jeg hive meg rundt og bake en sjokoladekake og lage litt gele, så gjestene får noe å spise og:-)

Ha en fin dag!

8 kommentarer:

  1. Hei Barbro
    Jeg er så imponert ov dere som er så flinke til å dekke og ordne dagen før!!! Der er nok sjelden jeg. Veldig fint ble det og jeg gjetter på at det blir en heidundrende herlig fest!
    Masse lykke til!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Så herlig pynta bord:)friske og fine farger!
    Eg var nett i Israel og på ein isbar der så var det blå smurfeis med ein smurf oppå,kjøpte ikkje men var imponert over fargen:))

    Fin helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. As such, you should ensure that you clean them so that they would not be a reason for the spread
    of infection and other types of complications because of improper, poor,
    or unhygienic practices. 2 with the self-proclaimed
    "Love Doctor," by having eldest daughter, Tierra come by
    to babysit. For me it wasn't difficult because I am a very outgoing, positive, full-of-life and fun kind of gal.

    Here is my website ... Pocket Pussy

    SvarSlett
  4. Så gøy med smurfetema, og for et fint bord! Tipper det blir noen fornøyde unger som feirer der.:)

    SvarSlett
  5. Utrolig fin borddekning. Jeg hadde aldri gjettet at det var barnehagebursdag som var anledningen. Heldige er de som får komme i dette selskapet :)

    SvarSlett
  6. Så nydelig pyntet! Det var utrolig fint Barbro, du er så flink. Og det var kjempelurt å lage vimpel på den måten også:-)
    En god helg ønskes til deg:-)

    SvarSlett
  7. koseligt!!!!! :) er så supre og friske de smurfe fargene... klems Diana.

    SvarSlett
  8. " A classic definition of addiction is: inability to discontinue use despite adverse consequences. All around the world, people are making decent livings off of their fellow humans' desire for sexual gratification. There are actually many rules set up to protect the "phone actress".

    Also visit my webpage; Telefonsex

    SvarSlett