torsdag 23. mai 2013

Når katten er borte...


Akk, ja, det baller fort på seg når man først har bestemt seg for å male... Plutselig fikk jeg det for meg at  det ikke bare var utemøblene som kom til å bli fine i grått, stuen kunne sikkert bli fin i grått den og. Så da begynte jeg å male et par av veggene da. Det gjelder å slå seg løs når katten er borte:-) Nordlendingen sitter i Nordsjøen og får sikkert kaffen i vrangstrupen når han ser dette. Selv om han er vant til at det er litt fornyelser når han kommer hjem.


Og det kan jo faktisk hende han liker det. Jeg synes det ble ganske fint jeg:-)

4 kommentarer:

  1. Enig med deg, det ble fint !!
    Om nordlendingen satt kaffen i halsen eller ikke, så tror jeg han kommer til å like det jeg :)))

    Da vi er igang med nytt kjøkken, så har tanken streifet meg ang gråe vegger. Tror det kan bli fint til hvitt kjøkken. Flisene jeg mest sansynlig kommer til å gå for, har naturfarger i seg, så grått kan bli aktuelt :)))

    Ha en fin torsdag og en super kommende helg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Jeg tipper han sitter og smiler med kaffekoppen sin, jeg ;) Hvilken grå bruker du? Vi lager rom til minstemann og går nok for "frostet glass"!

    SvarSlett
  3. Så nydelig,trur han blir fornøyd eg,får håpe det og han leser både bloggen din og kommentarene han og?har ein mann som leser min :)

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Det vart kjempefint! Kan ikkje skjønne noko anna enn at mannen må bli nøgd med dette! Og utepottene som du har spraya vart veldig stilige. Ha ei fin helg!

    SvarSlett