onsdag 9. juli 2014

NIB utfordring: Vises din personlighet i gangen?


NIBs utfordring for juli er å vise din personlighet i gangen. Gangen vår er ikke spesielt stor og å få plass til oppbevaring av klær og sko på et heller begrenset område er en utfordring.


Da vi var på visning så gangen slik ut... For å få en luftigere og romslig gang tok vi vekk døren, og det store furuskapet ble byttet ut med speilgarderobe fra Ikea. Panelet ble malt og gulvbelegget skiftet ut med nytt gulv.



Og da ble det straks litt lysere og triveligere...


Å få plass til alle skoene er som nevnt en utfordring. En del får plass i speilgarderoben, men jeg var storfornøyd da jeg fant skoskapet over på Ikea, som var akkurat så lite og nett at det passet på milimeteren inne i kroken ved døren:-).  Veggkurvene over skoskapet er fra Åhlens og er perfekt til oppbevaring av luer, votter, reflekser o.l. Inne i skohyllen står det også et par kurver hvor man kan slenge fra seg småting. På veggen ved siden av garderobeskapet har vi hengt en ekstra knaggrekke. Kjekt å ha:-)


Den fine koffertkisten fra Åhlens er super til oppbevaring av sko som ikke er i bruk til daglig. 

Ha en fortsatt god sommer!

3 kommentarer:

  1. looooove your pics!!! angie from germany

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke så flink til å tenke kreativt når det gjelder hus og interiør, men jeg derimot elsker å få se hvordan du har det i ditt hjem (og blir en smule mer kreativ selv når jeg ser det du legger ut). Så tusen takk for at du vil dele dine tips med oss andre :)

    SvarSlett
  3. Like your style ;)

    klem Stína

    SvarSlett