onsdag 31. desember 2014



Her pakkes og gjøres klart til premier og gavelek til kveldens nyttårsfeiring. Sånt noe elsker jo jeg, og jeg kan sitte i timevis å dille og dalle. Dessuten er det jo kjekt å gjøre litt ekstra ut av det når majoriteten av selskapet faktisk består av barn.


Dermed er det bare til å slå seg løs med glitter, stjerner, fjær, sløyfer og pynt. Katten ser ut som hun liker det hun og:-)


Fin eske fylt med godsaker, julepynt og flaxlodd, sirlig pakket inn i cellofan, er kveldens premie til mandelfinneren. Den gode, gamle marsipangrisen har for lengst måttet kapitulere...


Da gjenstår det bare å takke for det gamle og ønske dere alle en riktig fin kveld!


Nyttårsforsett: blogge mer:-)

4 kommentarer:

  1. Godt nyttår!
    Så flotte smågaver du har laget!
    Ja,det ser ut til at ganske mange har nedprioritert bloggene sine det siste året,men er kanskje den veien det går?!
    Selv håper jeg at jeg enda skal holde gang i bloggen,det er jo veldig koselig å inspirerende:)
    Gleder meg til å følge deg videre i dette nye året:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  2. Wow, for noen fine pakker!!
    Heldige de som fikk de:)

    GODT NYTT ÅR ツ
    Og ha en flott kveld!

    SvarSlett
  3. Så spennende med pakkelek!

    Godt nyttår til deg,
    gleder meg til å følge bloggen videre i det nye året:)

    SvarSlett
  4. Jeg måtte rusle litt bakover i innlegg, og legger igjen en hilsen her også. Takk for herlige, fargerike glimt :)

    SvarSlett